eefinzuidafrika.reismee.nl

Oproepje voor Playmobil

Lieve mensen, ik heb een speltherapie training gedaan en nu ga ik beginnen met het geven van speltherapie aan de kinderen uit het dorp. Voor het inrichten van de speelkamer ben ik op zoek naar Playmobil, alleen verkopen ze dat niet in de Zuid-Afrikaanse winkels. Daarom zou ik jullie willen vragen: zijn er mensen die toevallig nog Playmobil op zolder hebben staan en er niets mee doen, dat gedoneerd kan worden aan de kinderen hier of zijn er misschien wel mensen tussen jullie zo lief willen zijn om dat voor ons te kopen? Kan eventueel tegen een kleine betaling, maar zoals jullie wel zullen begrijpen, is hier niet een heel groot budget voor. Als je dit wil, kan je dit afgeven bij mij ouders thuis of we regelen wat anders (stuur even een berichtje voor het adres, als dat nodig is). Wij zouden jullie eeuwig dankbaar zijn!

Reacties

Reacties

Lianne

Jesse en Kallai willen wel wat doneren...

Sanneke

Milan en ik gaan wat uitzoeken voor jullie!
Misschien kan je ook een oproep doen in de nieuwsbrief van Kruispunt of de nieuwsbrief van je oude basisschool?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!